Las Plataformas en defensa de la sanidad pública de A Guarda, O Rosal y Oia reclaman a la Xunta de Galicia el segundo equipo completo de urgencias para el PAC de A Guarda. Demandan también una ambulancia medicalizada para el Baixo Miño y aumentar las ambulancias asistencias.

Recuerdan que lo acontecido en el mes de mayo en el centro de salud de O Rosal pone de manifiesto la necesidad de atender estas reivindicaciones, requeridas desde hace mucho tiempo por el vecindario de los concellos.

Las Plataformas manifiestan que, “non haber movementos claros por parte da Xunta de Galiza para avanzar na solución deste problema, volveremos a chamar a veciñanza a movilizarse.  Lembramos que o hospital máis próximo está a 1 hora e moitos dos fogares dos usuarios a máis de media hora do PAC da Guarda”.

La presión ejercida en las calles obligó a las autoridades de la Xunta de Galicia a incrementar la dotación del personal en el Centro de Salud de A Guarda. En el momento actual hay 6 médicos de los 8 que les corresponden. “Lembremos que houbo moitos momentos que tivemos 3”, dicen.

En Oia temos dúas médicas cando durante varios meses tivemos unha soa e houbo
momentos en que non houbo ningún. No Rosal persiste a situación inadmisíbel dunha soa médica atendendo a todo o Concello
”, explican.

“Somos plenamente conscientes que imos ter que seguir mantendo a presión para que a Xunta de Galiza aumente as partidas para a Sanidade Pública, nomeadamente para a atención primaria e imos manternos vixiantes ante o previsíbel deterioro que se poda producir este verán. Estamos convencid@s de que a sociedade debe manter a garda alta porque baixar os brazos equivale a deteriorar aínda máis a asistencia sanitaria que merecemos”, comentan.