Samara Mouriño y Jorge Bouzada

Samara Mouriño y Jorge Bouzada, estudiantes del IES Antón Alonso Ríos, acaban de ver cómo todo el trabajo realizado durante estos años para superar diferentes dificultades tenía su recompensa. Samara y Jorge fueron dos de los 20 jóvenes galardonados en toda Galicia con el premio de Educación Secundaria Obligatoria al esfuerzo y a la superación personal, un reconocimiento a su sacrificio y a su dedicación continua para dejar atrás dificultades personales, educativas o socioculturales.

Dos luchadores incansables que llevan el esfuerzo personal como bandera, Samara y Jorge reciben así “un especial e merecido recoñecemento polo empeño demostrado ao longo da etapa de Secundaria para superar os obstáculos e en continuar co seu proxecto educativo cunha traxectoria que é exemplo para compañeiros e compañeiras en situacións similares e un orgullo para as familias e docentes”, como explica la directora del IES tomiñés, Cruz Garrido.

Samara y Jorge no bajan los brazos y continúan trabajando a destajo para seguir saltando cualquier dificultad que se les ponga por delante. Una vez finalizada la ESO, ambos continúan sus estudios en primero de Bachillerato en el instituto apoyados por sus familias “e coa admiración e cariño do resto de alumnos e alumnas e do equipo de profesores e profesoras do centro”. “Para o noso instituto é un orgullo contar con alumnado como Samara e Jorge, porque son un exemplo de que non debemos rendernos e de que con ganas, ilusión e moito traballo non hai meta que se nos resista”, destaca Garrido.

La alcaldesa de Tomiño, Sandra González, quiso trasladar las enhorabuenas del Concello “a Samara e Jorge por este recoñecemento, pero tamén por ser quen de impoñerse a situacións complicadas con moito tesón, esforzo e traballo”. La regidora también felicitó a las familias y al propio IES Antón Alonso Ríos, porque “o feito de que no mesmo centro haxa dúas persoas ás que se concedera este premio é un mérito do labor conxunto entre o fundamental apoio familiar e a implicación e adaptación dos equipos docentes, que supón un importante respaldo para que nenos e nenas manteñan esa forza e empezo en avanzar”.