El Concello de Tomiño ha dado un paso adelante en materia de derechos laborales con la aprobación de una nueva Relación de Puestos de Trabajo (RPT) que mejorará los salarios y la estructura retributiva de todo el personal municipal.
El acuerdo, alcanzado tras más de un año de diálogo y consenso con los sindicatos con representación en el Concello, culmina un proceso iniciado a mediados de 2024 basado en la escucha activa, el consenso y la participación.
La modificación beneficiará a todos los puestos y reconocerá nuevas funciones y responsabilidades dentro de la administración local. Según los datos facilitados, el cambio tendrá un impacto económico de más de 200.000 euros anuales, una inversión que se aplicará en dos fases, el 75% en 2026 y el 25% restante en 2027.
La alcaldesa de Tomiño, Sandra González, subrayó que esta mejora “é posible grazas á boa xestión económica realizada polo Goberno municipal nos últimos anos, que permitiu acadar ao Concello débeda cero”. Esta estabilidad financiera, añadió, permite ahora “revertelo nas persoas que fan posible que o Concello funcione cada día, que conseguen financiamento, impulsan proxectos e fan que Tomiño sexa hoxe un exemplo de xestión pública e transparencia”.
Para González, la modificación de la RPT “é un paso firme no compromiso por mellorar as condicións laborais e recoñecer o valor humano que sostén o Concello”, destacando que gran parte de los avances logrados por Tomiño en los últimos años se deben “ao bo facer e á implicación do noso persoal municipal, comprometido sempre cos servizos públicos”.
La regidora quiso también poner en valor la colaboración sindical en el proceso. “Destacar o papel fundamental dos sindicatos durante o proceso e agradecer a implicación e o traballo dos seus representantes sindicais. A modificación da RPT é froito dun diálogo constante e dunha vontade compartida de mellorar, tendo en conta a maior parte das reivindicacións presentadas”, señaló.
El Gobierno local defiende que esta nueva estructura laboral refuerza su apuesta por una administración más transparente, equitativa y participativa. En palabras de la alcaldesa, “seguiremos traballando por unha xestión pública xusta, que poña ás persoas no centro e que faga de Tomiño un exemplo de boa gobernanza”.

