ALFREDO

No hay pueblo en Galicia que no presuma de un banco mirador. La moda por estos utensilios decorativos en los balcones de nuestros montes con espectaculares vistas a cada cual mejor, llega a Vilas, un barrio de la parroquia de Morgadáns (Gondomar).

Aquí, la Comisión de Fiestas de María Auxiliadora, ha instalado un “Banco Mirador” donado por la Entidad Menor de Morgadáns en “Lax do Millo”, un pequeño montículo a 400 metros de altura donde los lugareños de antaño trataban el maíz para dárselo a los animales o para autoconsumo. “Como todo o mundo ten bancos, decidimos nós colocar un, para que a xente veña a gozar da paisaxe e, ao mesmo tempo, coñeza o noso pobo”, explicó José Luis Alonso, miembro de la Comisión de Fiestas.

El banco está fabricado en madera de pino con tratamiento autoclave y atornillado a una roca. “Desde este espectacular lugar podemos gozar dunhas incribles vistas sobre o Océano Atlántico, Baiona, Nigrán, Gondomar, o Monte Galiñeiro ou da Ría de Vigo”, comentó José Luis sentado en el banco disfrutando de la puesta de sol que se puede divisar desde este idílico lugar.

“Doámolo porque nolo pediron desde a Comisión de Festas. É bo que dean a coñecer a parroquia. Temos moitas visitas ao longo do ano de xente que vén do Val Miñor e doutros puntos da zona para gozar do Monte Galiñeiro, onde se fai escalada, dos petróglifos ou do Lago do Lapido”, reseñó Alfonso Misa Rodríguez, presidente de la Entidad Menor de Morgadáns.

Agradecer o que fixeron os da Comisión de Festas para potenciar a vila, xa que é un punto precioso onde a xente pode contemplar unhas vistas incribles. En Prado xa se colocou un banco, e seguiremos nesa liña cunha actuación posiblemente a curto prazo de facer un miradoiro no Monte Galiñeiro”, destacó el alcalde de Gondomar, Paco Ferreira.

Para llegar hasta aquí, se puede tomar la carretera de Gondomar hacia el Monte Aloia, subiendo por Chaín y Morgadáns, o desde Tui por Prado, Chenlo y Vilas (el tramo del rallye Rías Baixas).

Desde la Comisión de Fiestas, formada por Manolo Solla, Santiago Solla, José Luis Alonso, Patri, Nico Costas, Vanesa Araujo y María del Mar Fernández, quieren dar las gracias a la Entidad Menor de Morgadáns por la donación del banco e invitan a todo el mundo a disfrutar del paisaje. “A xente pode vir a ver o banco e a comer ao merendero con mesas de pedra e asadores que temos á beira do bar da comisión”, subrayó José Luis.

Ubicación