“Parece que non pertencemos a Gondomar, estamos totalmente abandonados polo concello”. Estas son las palabras con las que vecinos del barrio de la Portavedra recibieron ayer a Paula Bouzós, candidata del Partido Popular de Gondomar, en la visita que realizó ayer al barrio de la parroquia de Mañufe tras la solicitud hecha por los vecinos.

Paula Bouzós se desplazó al barrio de la Portavedra después de que varios vecinos le trasladaran «as súas inquedanzas e necesidades que teñen como calquera gondomareño e que non son atendidas polo goberno municipal que en oito anos nin se acercou pola zona”.

Los vecinos hicieron mucho hincapié en la peligrosidad de la carretera que comunica con el barrio de San Andrés, pero sobre todo con la que comunica con San Cibrán. «A recente corta de árbores que realizou a comunidade de montes de Mañufe deixou á vista os diferentes terrapléns, motivo polo cal solicitan que se coloquen quitamedos nas zonas máis perigosas, así como a dotación de alumeado«, señala Bouzós.

Aprovecharon los vecinos para comunicarle «a falta de saneamento, o arranxo de camiños, a recollida do lixo e a conservación dos parques infantís como exemplo do esquecidos que se senten do goberno municipal», apunta la popular. «Os camiños temos que desbrozalos nos para evitar que se raien os coches ao pasar, e os regos como non os limpemos éntranos a auga nas casas”, aseguran los vecinos.

Paula Bouzós le manifestó que por su parte no van a estar desatendidos y que en el próximo pleno iba a presentar una moción para que quedara constancia de sus necesidades para que el gobierno municipal las atienda.