El Concello de A Guarda y Acontravento, marca de ropa local, presentan la I Mostra Creativa do Baixo Miño, que se celebrará el día 31 de julio en la Praza de Avelino Vicente (As de Copas). En el evento participarán personas diseñadoras, marcas y artesanos de la comarca.

Esta iniciativa pretende impulsar y dar visibilidad a gran cantidad de marcas y talentos creativos que hay en la localidad, pero también en todo el Baixo Miño.

La Mostra tiene como objetivos el apoyo del talento creador de la comarca y el fomento del consumo responsable y de cercanías, al mismo tiempo que se propicia un lugar de encuentro que permita la cooperación y colaboración entre las personas responsables de los diferentes proyectos que participen.

Daniel Macua, responsable de Acontravento, explicó que “o obxectivo é visibilizar a gran cantidade de marcas e talentos creativos que temos na nosa comarca, xa sexan de artesanía ou en formas máis modernas de expresión. Gustaríanos que esta iniciativa poida consolidarse coma un evento de periodicidade anual e de referencia onde mostrar o gran talento que temos no Baixo Miño. Invitamos a todas aquelas interesadas en dar a coñecer o seu proxecto a escribirnos”.

Fátima Rodríguez, Concejala de Desarrollo Local, puso el foco en la “importancia de apoiar este tipo de iniciativas de cara non só aos profesionais, senón tamén cara ao consumidor. Moitas destas persoas venden os seus produtos a través de Internet ou doutros negocios da nosa comarca, e estas iniciativas permítennos dar a coñecer os proxectos máis de cerca, quen está detrás e a súa historia, algo moi importante no fomento do consumo responsable e de proximidade”.

Podrán participar en la muestra, de manera gratuita, todas aquellas personas diseñadoras, marcas o artesanos que tengan su sede social en O Baixo Miño. La convocatoria de solicitud de participación estará abierta hasta el jueves 29 de julio, y para hacerla efectiva deberá enviarse por correo electrónico la ficha de inscripción, fotografías y el logotipo del proyecto a la dirección info@acontravento.gal

Pueden consultarse las bases y descarga la ficha de inscripción en el siguiente enlace: I Mostra Creativa do Baixo Miño