El Concello de A Guarda aprobó la primera Ordenanza General Reguladora de las Subvenciones Municipales por concurrencia competitiva, respetando los principios de publicidad, libre concurrencia, igualdad para la realización de actividades y utilidad pública y de interés social, para la promoción y consecución de fines de interés público de competencia local y para ayuda y promoción en determinados ámbitos de interés social y cultural o deportivo, de acuerdo con lo que prevé el Plan Estratégico de Subvenciones del Concello.

Esta ordenanza fue consensuada por todos los grupos que conforman el plenario del Concello de A Guarda y alcanzó el apoyo de toda la corporación en la aprobación inicial, con posterioridad se presentó un alegato que suponía una enmienda a la totalidad de la ordenanza y que fue rechazada en el Pleno del pasado 1 de octubre. La ordenanza entrará en funcionamiento en cuanto sea publicada oficialmente en el BOPPO en un plazo aproximado de 15 días hábiles.

El alcalde de A Guarda, Antonio Lomba quiere “destacar o compromiso do concello en seguir facendo esforzos por acercar a colaboración do concello a aquelas entidades que desenvolven proxectos de interese social, deportivo ou cultural para a cidadanía guardesa. Non se pode entender a nosa localidade sen ter en conta todo o traballo que día a día desenvolven centos de veciños en proxectos comunitarios, que serven para darlle prestixio á nosa vila e posibilitan unha riqueza cultural e deportiva sen parangón. Moitas destas entidades teñen unha importancia estratéxica xa que son referentes nos seus ámbitos. No ámbito social é encomiable a labor desinteresada dos diferentes colectivos da localidade que procuran solucionar situacións de precariedade para moitos veciños”.