Ante la preocupación mostrada por la comunidad escolar de Baiona ante las dudas que, desde el punto de vista de la seguridad sanitaria, presenta el inicio del nuevo curso escolar, el Concello ha constituido la “Comisión de seguimiento del COVID en la Enseñanza” con el objetivo de analizar las distintas situaciones que se vayan presentando y adoptar, en colaboración con las ANPAS y centros escolares, “as medidas que sexan precisas para garantir a saúde dos nosos nenos”.

El alcalde de Baiona, Carlos Gómez, que presidirá la mencionada comisión, aseguró que coa triste experiencia acumulada na primeira onda da pandemia, as administracións temos que adiantarnos aos feitos e tomar todas ases iniciativas que garantan a saúde e seguridade da veciñanza”.

“Os nosos nenos e nenas –afirmó el alcalde de Baiona– son o noso ben máis prezado porque representan o futuro do noso municipio e, por ese motivo, temos que adoptar todas aquelas iniciativas que contribúan a salvagardar a súa seguridade”.

En ese sentido, la comisión vigilará la evolución del COVID19 y las medidas que, dentro de las competencias del Concello, se puedan adoptar para hacer frente a cada uno de los posibles escenarios que se presenten.

Temos unha experiencia previa e, do acontecido, temos que aprender para poder poñer en marcha medidas máis áxiles e máis eficaces”, concluye el regidor local.