El Concello de Baiona refuerza los servicios básicos de limpieza y baldeo intensivo en el municipio. Durante los últimos días, un equipo integrado por varias personas está trabajando con el apoyo de la máquina barredora y de baldeo a presión para mejorar la limpieza viaria y la imagen general del estado de la localidad.

El Alcalde, Jesús Vázquez Almuíña, señaló que «estamos a traballar intensamente para dar maior resposta á veciñanza en materia de limpeza e, ao mesmo tempo, mellorar a imaxe de Baiona». Para eso informó que «dentro deste novo plan de baldeo e cepillado, xa se levou a cabo no Casco Vello así como nos distintos canellóns que dan acceso ao mesmo desde a Rúa Elduayen. A maquinaria tamén pasou por Santísima Trindade e realizouse un baldeo mixto na propia Rúa Elduayen».

Asimismo, indicó que «son uns traballos que están a dar bastante resultado e que aos poucos irá chegando a outras zonas do municipio”, al tiempo que pidió “paciencia” a la ciudadanía, «debido a que de maneira progresiva irase cubrindo as necesidades do municipio».

Y es que según recordó «un dos compromisos do alcalde, é mellorar o estado xeral do municipio e a calidade dos servizos básicos que ofrece o Concello aos cidadáns e cidadás, entre os que se inclúe a limpeza viaria. Niso estamos a traballar, empezaron a notarse os resultados pero seguiremos profundando neste labor na que esperamos tamén contar coa necesaria colaboración de todos a cidadanía».

El regidor baionés también solicita “a colaboración do sector da hostalería e da cidadanía en xeral para que as rúas permanezan limpas para o goce de todos os veciños e veciñas o máximo tempo posible. Unha vila coas rúas limpas é fundamental para a propia hixiene da mesma e que todos a veciñanza poida gozar do noso municipio nas mellores condicións, e tamén para aquelas persoas que nos visitan e vanse cunha boa imaxe da nosa localidade”.

El Concello de Baiona inició una campaña de refuerzo de la limpieza viaria a través de la realización de distintos decapados de las aceras, que completan las labores habituales de limpieza viaria. Esta iniciativa arrancó esta semana para realizar baldeos en las aceras con equipos de limpieza con agua a presión y otros medios mecánicos.

El objetivo de este refuerzo es combatir la acción generada sobre las aceras, para eso se realiza una limpieza en profundidad de la suciedad incrustada, grasas, restos de chicles, y suciedad persistentes a los procedimientos normales de baldeo y barrido. El equipo utilizado posee una impulsión de agua a presión y se completa con un refuerzo de productos  desengrasantes.

«Vaise facer un decapado intensivo de varias zonas do municipio, especialmente en beirarrúas e zonas peonís, e coa axuda de maquinaria especializada na limpeza destas características», finaliza el regidor.