“Iniciades un camiño de oportunidades, un camiño apaixonante que abrirá novas portas a todas e todos”. Así daba la bienvenida la alcaldesa de Tomiño, Sandra González, a las personas participantes en el Programa Integrado de Empleo de Tomiño y de O Rosal, Agroemprega, un proyecto puesto en marcha en colaboración con la Xunta de Galicia y el Servicio Público de Empleo Estatal que formará a 100 personas desempleadas en trabajos relacionados con el rural.

El auditorio de Goián acogió este viernes el acto inaugural del programa, en el que la regidora tomiñesa junto a la alcaldesa de O Rosal, Ánxela Fernández Callís, y el delegado territorial de la Xunta, Luis López, quisieron animar a todos los participantes a aprovechar la oportunidad de disfrutar de 300 horas de formación muy completa, gratuitamente y desde distintas perspectivas, como las técnicas de coaching, la inteligencia emocional o el apoyo al emprendimiento. “Sabemos que no sector agro hai novas oportunidades de emprego. E temos moitas esperanzas postas en que con esta formación teñades máis facilidades para atopar un emprego de calidade e un futuro nos nosos concellos”, destacó González.

Por su parte, la alcaldesa de O Rosal destacó que “o sector agrícola é a nosa marca, a nosa identidade, e sen dúbida un sector estratéxico”. “É o sector cunha menor taxa de desemprego e unha maior taxa de ocupación nos últimos meses, o que evidencia a importancia que ten para o noso territorio. Pero tamén é fundamental en termos de riqueza, de asentamento poboacional ou de redución de fenda de xénero, xa que a evolución da empregabilidade feminina no sector  demostra que investir e apostar polo agro é investir e apostar pola igualdade, pola conciliación e pola corresponsabilidade que desexamos”, recalcó la regidora.

Durante el acto las dos alcaldesas quisieron poner en valor la importancia de la colaboración entre dos Concellos para poner en marcha proyectos “que vemos que dan os seus froitos” y agradecer el gran trabajo hecho por las técnicas de Tomiño y de O Rosal, que se implicaron para crear el proyecto y ponerlo en marcha.

El delegado territorial de la Xunta, Luis López, quiso felicitar al Concello de Tomiño y de O Rosal por la calidad del proyecto presentado al Programa Integrado de Empleo de Galicia y resaltar “os bos resultados obtidos ao recorrer a unha fórmula de cooperación entre concellos e entre administracións”.

López explicó la apuesta de la Xunta por fomentar la empleabilidad femenina y agradeció la alta presencia de mujeres participantes en el programa, además de vaticinar muy buenos resultados durante estos meses de formación. “Estou convencido de que todas e todos vós superaredes con creces o obxectivo de inserción do 35% marcado no proxecto”, recalcó.