El alcalde de Nigrán, Juan González, participó esta mañana telemáticamente en la primera reunión de seguimiento de la ‘Comisión de Cooperación Para el Desarrollo’ de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP).

El regidor ostenta el cargo de vocal en esta comisión constituida el pasado mes de mayo con el objetivo de aplicar los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la agenda 2030 de la ONU en las entidades locales. Precisamente, González asumió en este segundo mandato en el Concello de Nigrán la primera concejalía de Galicia bajo este cometido específico y preside desde 2015 el Fondo Galego de Cooperación e Desenvolvemento, además de ser vicepresidente de los Fondos de toda España tras ser presidente anteriormente.

«Nos próximos anos temos por diante o difícil, pero non imposible, reto de acadar tamén desde os concellos os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible fixados pola ONU, e precisamente apostamos polo traballo en rede para conseguilo. Paralelamente, esta é a mellor imaxe que podemos proxectar de Nigrán cara ao exterior: un municipio que se preocupa polas diferencias sociais e que asume responsabilidades a nivel nacional para loitar na erradicación das desigualdades dentro do seu propio territorio. Para o Concello de Nigrán é unha honra e unha oportunidade magnífica para aplicar estratexias específicas e tamén para dar a coñecer o noso traballo«, señala González, quien desde siempre dedicó su trayectoria profesional a la cooperación, dirigiendo a Fundación Érguete durante 17 años o asumiendo en el gobierno de Nigrán la cartera de Servicios Sociales en un primero mandato y de ODS en este segundo.