La Concejalía de Vías y Obras del Concello de Baiona se encuentra ultimando trabajos de mejora en los distintos centros educativos del municipio ante el inicio del curso escolar. 

Así, procedió a la construcción de una nueva infraestructura en el CEIP de Belesar. Se trata de la realización de un stand para almacenar material de utilidad para el centro educativo. Una solicitud realizada por la comunidad escolar que el consistorio no ha dudo en materializar. También se realizaron arreglos en las canastas y las pistas deportivas.

A Lei de Administración Tola establece que o Concello non asumirá actuacións que excedan as de mantemento e conservación dos colexios, pero desde o Consistorio estamos dispostos axudar e mellorar os colexios do municipio aínda que as competencias de educación sexan da Xunta de Galicia”, destaca el Concejal de Vías y Obras, Óscar Martínez Álvarez.

Por su parte, el Alcalde, Carlos Gómez Prado, refrenda las palabras del concejal e incide en que “non soamente estamos involucrados no mantemento e conservación senón que imos un paso máis aló das nosas competencias municipais e realizamos obras de mellora nas infraestruturas dos distintos colexios de Baiona, xa que hai demandas desde fai varios mandatos que non foron atendidas e facémolo en base da dispoñibilidade económica coa que contamos. Estamos ao dispor de calquera dos centros de educación e do alumnado baionés”.