Concello y técnicos de la Xunta abordaron la mejora de accesos al casco urbano de O Porriño. Se trata concretamente de la Avda. Buenos Aires y de la calle Progreso, ambas de titularidad autonómica, en las que se analiza acometer mejoras, tanto del firme como de las aceras.

Así, técnicos de la consellería de Infraestruturas visitaron la zona acompañados por el alcalde, Alejandro Lorenzo, para valorar el estado en el que se encuentra y pudieron comprobar las deficiencias existentes con el fin de elaborar un proyecto de acondicionamiento y mejora de estos viales.

Trátase de dúas rúas moi transitadas que necesitan dunha intervención urxente, pois falamos dun dos accesos principais ao centro urbano”, explicó el regidor, “Contamos co compromiso firme da Xunta para esta e outras intervencións noutros viais de titularidade autonómica no noso municipio, tal e como nos confirmou a conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez”.

El alcalde apunta que las mejoras en los viales del municipio no se limitarán a estas zonas. “Para iso elaboramos un plan de melloradas beirarrúas e viais que permitirá un acondicionamento integral dos espazos urbano do municipio”, concluyó el regidor, unha planificación viable que inclúe varias actuacións a curto e medio prazo moi reclamadas pola veciñanza, tanto no centro urbano como nas parroquias”.