Plataforma pola Sanidade Pública de Tomiño

La Plataforma pola Sanidade Pública de Tomiño convocó este sábado una nueva marcha por las calles de la villa para finalizar delante del Consultorio médico de Goián, que a día de hoy, sigue cerrado desde la pandemia.

El Conselleiro de Sanidade Sr. Julio García Comesaña, el pasado 8 de noviembre dijo en el Parlamento de Galicia que «o Sergas reabriría o Consultorio de Goián cun médico e enfermeira especialista en atención familiar e comunitaria». Igualmente dijo que se pondría en marcha «unha iniciativa piloto onde a Saúde Comunitaria cobraría unha especial relevancia».

«Dende a Plataforma denunciamos que estamos cansados de que se nos minta dunha maneira tan descarada e que se estea a pagar un aluguer por un consultorio que segue pechado a cal e canto. Esta situación tan penosa e deporable para os usuarios do Consultorio de Goián, repercute negativamente no Centro de Saúde de Tomiño, que tamén esta sufrindo a falta de médicos dende o mes de outubro. Situación que tamén denuncia a Plataforma porque nestes momentos só hai tres médicos dunha plantilla de oito«, indican.

Aseguran que la situación es caótica porque no hay médicos de cabecera que hagan seguimiento de los pacientes, y conseguir citas presenciales es casi misión imposible, todo esto en la época con mayor incidencia de enfermedades respiratorias, etc.

Por todo esto y si la situación no mejora, la Plataforma seguirá «saíndo a rúa e reclamando unha Sanidade Pública Digna e de Calidade para Tomiño».