El Concello de Gondomar celebró hoy un acto con motivo de las diferentes conmemoraciones del 21 de marzo; “Día Internacional de los Bosques”, “Día Internacional de la Eliminación de la Discriminación Racial”, “Día de la Poesía” y “Día del Síndrome de Down”.

En este acto, presidido por el alcalde Paco Ferreira, acompañado de miembros del gobierno local, participaron alumnos del Centro Especial Juan María. Los participantes leyeron diferentes poesías con temáticas relacionadas con los árboles y los bosques, que fueron seleccionadas por la asociación Espazo Lectura, para posteriormente realizar la plantación simbólica de una Magnolia en la Plaza  Paradela donde tuvo lugar el acto.

El alcalde Paco Ferreira en su intervención destacó “a gran tradición e vinculación de Gondomar co mundo das letras e da poesía e puxo en valor o traballo nesta materia tanto dos centros educativos públicos da vila como de asociacións como Espazo Lectura”.

Además, el regidor hizo énfasis en la necesidad que desde las administraciones se trabaje por la “erradicación de calquera tipo de discriminación, racial, de xénero ou no caso das persoas con Síndrome de Down pola súa propia condición”

Por último Ferreira destacó “a labor deste goberno na protección do noso medioambiente en xeral e dos nosos bosques en particular coa plantación por exemplo nos últimos dous anos de máis de 200 novas árbores no entorno urbano, que son a mellor fórmula para combatir os gases de efecto invernadoiro e na loita contra o cambio climático”.