El Concello de Gondomar consciente de la importancia del problema que supone el cambio climático y la necesidad de potenciar el uso de energías limpias, ha puesto en marcha un cargador para vehículos eléctricos situado en el aparcamiento de la Policía Local.
Este cargador dispone de dos tomas de carga rápida y podrá ser utilizado de forma gratuita durante un periodo máximo de dos horas.
El regidor local destaca que “esta acción nos permitirá ofrecer un servizo tanto aos vehículos eléctricos ou híbridos enchufables de persoas de Gondomar, como tamén ofrecer un servizo a aqueles que nos visiten”. Por tanto “esta acción ten unha dobre vertente; loitar contra o cambio climático e apoiar ao comercio e a hostalería locais”.
Para poder acceder el uso de recarga será necesario descargarse una APP. Durante el próximo mes el punto de recarga estará en un periodo de pruebas. Será necesaria también la retirada de una tarjeta de acceso que se podrá recoger en las dependencias de la Policía Local.
El alcalde Paco Ferreira anunció también que “xa se iniciaron os trámites para a solicitude a través de fondos europeos da instalación de outro punto de recarga que se situaría no entorno do pavillón de deportes”.
“Asimesmo nunha segunda fase, estes puntos de recarga serán alimentados a través de placas solares, dentro dun ambicioso proxecto de eficiencia enerxética do Concello de Gondomar que permitirá que diferentes instalacións municipais sexan abastecidas por fontes de enerxía 100% limpas”.