El Concello de Nigrán inició el pasado lunes las obras para acondicionar la zona de rodadura del paseo marítimo de Panxón con una inversión de 122.300 € a cargo del Plan Concellos 2020, lo que revertirá en una mejora de la seguridad vial y en la propia imagen del entorno.

Los trabajos, adjudicados a Construcciones Castro, tendrán una duración aproximada de dos meses y consistirán básicamente en el relevo del enlosado de piedra existente por otro de 15 cm de espesor (13x13x10 cm), un grosor que sí lo hace resistente al tráfico rodado.

La actuación comprende toda la zona de circulación, desde el entronque del paseo marítimo con la calle Mariñeiro a la Travesía Cidade de Vigo, en el encuentro con Camiño do Regueiro. «Lamentamos as molestias destes primeiros días nos que hai que levantar o firme existente e pedimos paciencia, pero despois diso as obras se realizarán de xeito que non prexudiquen a residentes ou hostaleiros«, explica el alcalde, Juan González, quien incide en que «precisamente se optou por realizar as obras pasado o verán para causar un menor impacto posible”.

«É un tramo que se atopa nun estado calamitoso practicamente desde que se estreou hai décadas, provocando caídas contínuas de peóns e malestar veciñal, polo que tras anos e anos realizando parches optamos por dar solución definitiva a este problema mantendo unha estética acorde ao paraxe, polo que optamos por manter pedra en lugar de trocar a aglomerado. Ademais, esta zona é un dos principais escaparates de Nigrán e urxía xa revertir a imaxe negativa», finaliza el regidor.