El Concello do Porriño acogió hoy la presentación de la 56 edición del Rallye Recalvi Rías Baixas. El acto, que presidió el alcalde, Alejandro Lorenzo, contó con la participación de Fernando Mouriño, presidente de la Escudería Rías Baixas, José Vicente Medina, vicepresidente de la RFEA, Abel Estévez, concejal de Deportes y José Manuel Freire, coordinador de Deportes de la Xunta de Galicia.

Tal y como explicó el presidente de la Escudería Rías Baixas, la inscripción este año volvió a sorprender y serán 104 los pilotos que disputen la prueba. Mouriño destacó una vez más la vinculación del Rías Baixas con O Porriño que “vén de moi lonxe, xa que a primeira clasificación que se pasou a ordenador do Camionato de España de Rallyes fíxose aquí, no Porriño. Foi no ano 1967 en Zeltia, algo que demostra a estreita vinculación do Concello con este rallye”.No Porriño sentímonos como na casa”, incidió.

Por su parte, José Vicente Medina, destacó el “incrible esforzo que está a facer a Escudería que ano tras ano traballa para mellorar e respectar escrupulosamente os regulamentos” y también agradeció el apoyo de las administraciones que lo hacen posible y en especial el “do Concello do Porriño que pon á nosa disposición non só medios económicos, senón loxísticos e de persoal”.

El alcalde, Alejandro Lorenzo, concluyó felicitando a la escudería Rías Baixas por su aniversario “medio século de vida só se cumpren con moito traballo e moita adicación” e  invitó a todo el mundo a “vir ao Porriño e disfrutar da gran festa do motor, ademais das nosas paisaxes, hostalería e da nosa vila que vos recibirá cos brazos abertos”.