Foto Ana Lucía Montezuma // El taiwanés Timothy Lin, Nadia Vázquez y el portugués Vasco Pereira

La guardesa Nadia Vázquez Martínez suma un galardón más a su carrera profesional. La gaiteira por excelencia de A Guarda ganó un premio de investigación artística en Francia dotado con 3.000€.

Vázquez, gaiteira y musettista profesional, fue invitada por el Ensemble de música barroca Harmonia Sacra que convoca estos premios a tocar en su festival de música barroca Embar Quement Immédiat que se está celebrando este mes de mayo en Valenciennes, Francia.

“Este premio dirixido a músicos novos, instrumentistas ou cantantes dedicados á investigación histórica, consiste nunha residencia artística de investigación-creación onde Harmonia Sacra ofrece un acompañamento musicolóxico, artístico, administrativo, de producción, distribución...”, explica la gaiteira de Camposancos.

Estou súper contenta con este galardón, porque é un recoñecemento ao meu traballo. O que propuxen é ver dunha forma diferente o de tocar instrumentos escénicamente. Por iso funme a Francia para ver se funcionaba, e funciona”, comenta la galardona, quien ofreció un concierto el pasado domingo junto al portugués Vasco Pereira y el taiwanés Timothy Lin.