La oposición tumba la licitación del PXOM de Oia
ALFREDO // Momento de la votación

La corporación municipal de Oia debatió en el pleno extraordinario celebrado este jueves, la licitación del Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), por más de 195.000 euros, tras catorce años desde que el Concello pusiera en marcha su primer concurso público.

La alcaldesa presentó a la corporación el pliego para debatirlo en el pleno. Pero la oposición a la hora de la votación, tumbó la licitación con seis votos en contra, una abstención y cuatro votos a favor.

En su turno de intervención, el portavoz socialistas, Gerardo Rodríguez, explicó que votaban en contra porque “nos parece que non é o momento axeitado para presentar o documento. Preferimos deixalo para despois das eleccións”, mientras que José Manuel Romero, de Converxencia Galega, confirmó su negativa de sacar adelante el pliego “porque non están aínda os lindes do Concello e é un gasto innecesario cando o van votar para atrás”. Por su parte, el portavoz del grupo mixto, Xoán Lois, se abstuvo. “É un momento un pouco precipitado antes das elección municipais”.