Esta mañana se celebró A Ramallosa, una Rueda de prensa convocada por la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de O Val Miñor que forma parte de SOS Sanidade Pública y también del comité organizador de la movilización. Desde dicha Plataforma indican que “apoiamos e adherímonos a convocatoria da Manifestación en Defensa da Sanidade Pública, baixo o lema de Salvemos a Atención Primaria que se vai celebrar o vindeiro domingo, 14 de novembro, ás 12:00 horas desde a Alameda de Santiago de Compostela”.  

En la rueda de prensa, la Plataforma explicó la actividad que están realizando para informar de la situación en la que se encuentra la Atención Primaria en la comarca de O Val Miñor, a través de las mociones de apoyo a la manifestación, presentadas en los Concellos de Nigran, Baiona (ya aprobadas) y Gondomar, charlas informativas, reparto de propaganda informativa y carteles informativos.

“E porque sobran os motivos, invitamos a cidadanía de Val Miñor a participar masivamente na Manifestación o día 14 de novembro, ás 12:00 horas na Alameda de Santiago de Compostela”, apuntan y afirman que “a presión social é a única forma de facelos desistir das súas intencións de recortar a Atención Primaria. De Nós depende”.

Habrá autobuses gratuitos para asistir a la Manifestación en Santiago. Teléfonos de Contacto, Nigrán 629 207 579, Baiona 609 801 138, Gondomar 629 866 335.