El Concello do Porriño, a través de la concejalía de Educación y la OMIX, está desarrollando en los centros educativos los talleres de educación en valores asistidos por perros de terapia «Ladrando ladrando a clase pasa voando”.

En esta actividad participan 206 niños de segundo de primaria del CEIP Antonio Palacios, CEIP de Atios, CEIP Cruz Budiño, CEIP Ribeira do Louro, CEIP Xosé Fernández López, CEIP Ribeira, CEIP Xosé Fernández López, CPR Hermanos Quiroga, CPR Santo Tomás y EI de Mosende.

O obxectivo desta actividade é trasladar os beneficios que achegan os animais nas contornas escolares, co fin de traballar de forma transversal a educación en valores e a posesión responsable de mascotas«, explicó la concejala, Carolina González.

En el mismo sentido se manifestó el alcalde, Alejandro Lorenzo, que añadió que se elaboraron para trabajar también “o compañeirismo, o respecto, a integración, a solidariedade e a autoestima, así como os hábitos de hixiene e alimentación saudable”.

En estos talleres se abordan, entre otros temas, la educación en positivo, el acoso escolar y los percances derivados de problemas de conducta. La metodología en todos ellos es siempre activa, participativa, lúdica e integradora.