O Porriño será de nuevo epicentro del ciclismo gallego. Este sábado se celebrará el Gran Premio Concello do Porriño Élite y Sub-23 que organiza el Club Máster da Louriña.

La prueba se presentó esta mañana en un acto en el que estuvieron presentes el alcalde, Alejandro Lorenzo, el concejal de Deportes, Abel Estévez, el presidente del Club Máster da Louriña, Juan Álvarez, el jefe provincial de deportes, Daniel Benavides, el director técnico de la Federación Galega de Ciclismo, Jacobo Ucha, y Rafael Pérez, de LASAL cocinas, patrocinador del evento.

El alcalde, Alejandro Lorenzo, puso en valor “o bo facer do Master da Louriña, un club que pensa en grande e sempre é garantía de éxito” polo que contan “co respaldo incondicional do Concello en todo o que se propoñan”

En el mismo sentido se expresó el concejal de Deportes, Abel Estévez, que destacó o mimo que o club e todos os que o forman poñen en cada cousa que fan”. O Master da Louriña é un selo de calidade que o Concello do Porriño ten que avalar e respaldar sempre”, concluyó. Un respaldo que se materializó en el acuerdo de colaboración firmado entre ambas entidades.

Por su parte, el presidente del club organizador, Juan Álvarez, invitó a todo el mundo a disfrutar de la prueba “a tradicional e reclamada volta ao val”. Álvarez explicó que hay 115 ciclistas inscritos que disputarán la carrera puntuable para la Copa de Galicia en un circuito de 140 km. “Un dos puntos quentes será a meta volante, en Baiona, e destacar tamén o que chamamos a selección da carreira, un tramo que aínda que non conta cun gran desnivel si é un rompepernas”, dijo.

Jacobo Ucha, director deportivo de la FGC elogió el trabajo del club porriñés y destacó que se trata de una prueba “moi bonita, cun percorrido moi atractivo que terá ese triple paso pola Abelenda que esperamos abarrote as estradas co numeroso público amante do ciclismo que hai no Porriño”.