La exposición titulada “A Casa de Galicia” estará ubicada en la Praza Pareadela hasta finales de este mes de marzo, y hace un repaso por la historia de la Casa-Museo de Rosalía, que se abrió al público el 15 de julio de 1971, en pleno franquismo, gracias a la implicación de miles de personas y entidades de todo el país y de la emigración.
En el acto de presentación estuvieron presentes el Presidente de la Fundación Rosalía, Ángel Angueira, el alcalde, Paco Ferreira, y miembros del gobierno local.
En su intervención Ángel Angueria destacó que «a exposición esté ubicada na Praza da Paradela, que antigamente foi un mercado e que foi recuperada para a xente cando se reformou». Angueira también quiso destacar “a vinculación de Rosalía de Castro con Gondomar que se reforzou coa magnifica praza recentemente inaugurada e que leva o seu nome”.
Por su parte, el alcalde de Gondomar, Paco Ferreira, quiso agradecer “que a fundación elixira Gondomar para esta mostra, é un orgullo para nos”, además, el regidor local manifestó que “hai que poñer en valor o gran traballo que fai a Fundación e o seu presidente, xa que grazas a eles conservamos e honramos a memoria da nosa poeta máis universal” Por último Ferreira anunció que “a colaboración entre a Fundación Rosalía seguirá sendo constante e abordaremos outros proxectos conxuntos para seguir enxalzando a figura da nosa gran poeta”.