Luego del pasado lunes (28 de junio), un lunes negro en el Centro de Salud de Tomiño, vecinos del municipio decidieron que ya que era hora de ponerse en pie para defender y luchar por la “Sanidade Pública” en el Concello.

Nace de un clamor popular la “Plataforma en defensa da Sanidade Pública de Tomiño”, que tiene en la transversalidad su esencia, y su objetivo es solamente la defensa de la calidad de los servicios de la salud para los tomiñeses.

“A atención primaria no noso Concello leva anos nunha situación de precaridade agravada de maneira significativa durante a pandemia. Nesta situación excepcional implantouse a atención telefónica que supuxo un afondamento no detiororo do servizo. Por iso, dende a Plataforma en Defensa da Sanidade Pública en Tomiño, esixímoslle  á Consellería  a reapertura do Consultorio de Goián, recuperar as citas presenciais e a cobertura de facultativos para cubrir baixas laborais e vacacionais e así evitar situacións como as vividas ate o de agora”, señalan desde la plataforma.

La “Plataforma” informa de la próxima colocación de un panel informativo a las puertas del Centro de Salud, para conocer la situación cada día, y anima al vecindario a sumar fuerzas para que ¡se nos escoite e teñamos o servizo de saúde que merecemos!.