El Concello de Nigrán ha ampliado su flota de ciclos adaptados con la adquisición de su primera bicicleta con apoyo eléctrico con cargo a las bajas del Plan Concellos de la Diputación de Pontevedra por importe de 9.041 €.

Este quinto vehículo deportivo municipal para uso de personas con discapacidad (y el correspondiente voluntario de apoyo) es el primero de ellos que cuenta con motor eléctrico, un suplemento especialmente útil para largos recorridos o con fuertes pendientes.

Como os outros catro ciclos adaptados cos que contamos desde 2017, este tamén é para o uso de calquera persoa con discapacidade que o desexe, é un servizo público máis que ofrecemos desde o Concello e, neste caso,  conta co extra dun motor eléctrico para suplir a forza física do voluntario cando sexa preciso”, explica el alcalde, Juan González, quien incide en que se trata de una iniciativa más de ‘Un Nigrán para todos’, el proyecto del gobierno local que busca eliminar las barreras físicas y cognitivas, situando al municipio en la vanguardia de las ciudades más inclusivas.

En este caso se trata de una bicicleta adaptada con silla de ruedas, que se suma a la ya existente sin motor eléctrico, y a la silla todoterreno mono-rueda tipo Joëlette, dos triciclos tándem tipo co-pilot y una bicicleta adaptada. Todos estos ciclos con base en el Pabellón Municipal son empleados cada semana por usuarios del CEE Juan María, estando igualmente disponibles para toda aquella persona que lo desee.

A Policía Local de Nigrán conta con varios axentes que colaboran con  DisCamino (proxecto que naceu para unir Discapacidade e Camiño de Santiago axudando a estas persoas para cumprir o seu soño de chegar a Santiago) e o CEE Juan María”. “Queremos achegar o deporte e o lecer a todas aquelas persoas que teñen algunha discapacidade, estes vehículos son moi específicos e teñen un custo elevado, polo que non todas as familias se poden permitir adquirilos, así que desde o goberno consideramos a súa compra fundamental no noso firme propósito por alcanzar a inclusión total”, finaliza el alcalde.