El Concello de Nigrán ofrece mañana jueves a las 11:00 horas una visita guiada al bosque fósil de la Praia de Patos al registrarse a esta hora una bajamar de récord que permitirá la mejor observación posible de los próximos 20 años.

Estará guiada por Amigos da Terra, tendrá una duración de 50 minutos, y las personas interesadas tan sólo tienen que presentarse a la hora mencionada en el aparcamiento de las escuelas de surf.

«Ímos coñecer parte da nosa historia máis descoñecida, Patos non só é unha praia espectacular, se non que conta co bosque fósil máis importante de toda a provincia de Pontevedra, con esta visita queremos observar esta praia desde outro punto de vista menos común e polo que tamén sobresae. Non podíamos deixar de aproveitar esta oportunidade que nos ofrece unha marea tan baixa», explica el alcalde, Juan González.

Así, muchas de las rocas de esta playa son realmente árboles petrificados de entre 5.000 y 10.000 años, cuando la línea del mar estaba más alejaba y se podía ir caminando desde Cabo Home a Cíes. Toda esta zona estaba constituida por un bosque que, gracias a la falta de oxígeno y salinidad, permitió que se fosilizase, por lo que estas rocas tienen a simple vista apariencia de grandes troncos.

Esta marea baixa permitirá que poidamos observar en condicións excepcionais algunhas destas árbores, non haberá un momento igual nos vindeiros 20 anos”, garantizadores Antón Lois, educador ambiental de Amigos da Terra.