El alumnado del CEIP da Cruz en Camos, estrenó en su primer día de curso un comedor totalmente renovado y acorde al entorno natural de este colegio. Con este objetivo, el Concello de Nigrán emprendió este verano obras por valor de 15.000 € a cargo de la empresa local ‘Prado Sanromán Interiorismo’.
Los trabajos implicaron dejar el espacio diáfano con puertas acristaladas, renovación de todo el mobiliario (lacado de sillas y mesas y nuevas encimeras y armarios), pulido del suelo, nuevo falso techo con incorporación de luces LED, pintado de toda la habitación con zonas en papel y un gran mural con motivos animales presidiendo el espacio, en el que también destacan las plantas naturales.
“A dirección do centro pedíunos este investimento porque o lugar resultaba xa moi obsoleto, escuro e pouco motivante, así que aproveitamos o verán para non interferir non normal funcionamento do centro”, explica el alcalde, Juan González, quien incide en que “o complemento que falta é que a Xunta obrigue ao catering de A Estrada que sirve aos colexios de Nigrán a que empregue a nova cociña escolar municipal construída polo Concello no CEIP Humberto Juanes para que mellore a calidade do servizo”.
“Tiñamos un comedor anticuado e feo e gañamos un espazo con moita luz natural, alegre, cheo de cores, prantas e un gran mural, así que agora si que é un espazo acorde á nosa contorna e aos nosos valores”, subraya Iria Aguiar, directora de este centro educativo en el que 80 alumnos emplean el comedor entre el total de 93 matriculados.
Adicionalmente, el Concello instaló una nueva caldera por importe de 5.741 € antes los constantes problemas con la antigua, que ya había alcanzado su vida útil.