El Concello do Porriño, a través de las concejalías de Normalización Lingüística e Igualdad, viene de publicar su primera Guía de Lenguaje Inclusivo. “Trátase dun documento que constitúe unha ferramenta práctica para non perpetuar na linguaxe os estereotipos e erradicar o sexismo e calquera tipo de discriminación nas actuacións administrativas, tanto no consistorio como fora del”, explicó la concejala, Carolina González.

A través de esta Guía de lenguaje inclusivo el Concello do Porriño pretende proporcionar, tanto a su plantel como a la ciudadanía en general, una herramienta práctica y sencilla con una doble finalidad: evitar el uso sexista o discriminatorio en los documentos administrativos públicos y resolver sus dudas mediante soluciones que proporcionen una lectura fluida y no discriminatoria con la sociedad.

Para tal fin, se repartirán 500 ejemplares entre el vecindario y el personal municipal. Dende o Concello temos que ser os primeiros en dar exemplo e comunicar, tanto internamente como coa cidadanía, de maneira igualitaria e respectuosa”, concluyó la concejala.

Por su parte, el alcalde, Alejandro Lorenzo, destacó que “a través da linguaxe interpretamos e poñemos nome ás cousas que nos rodean, creamos realidades. Por iso, a través dela, podemos contribuír a construír formas de pensamento máis igualitarias e respectuosas”.