Del 18 de noviembre al 12 de diciembre de 2024, los centros educativos de O Porriño acogen las primeras jornadas “Danzando na Escola”, una iniciativa que busca ofrecer a niños y jóvenes una forma divertida y diferente de hacer ejercicio mientras se cuidan física y emocionalmente. Esta propuesta, impulsada por la Concejalía de Educación y la OMIX, cuenta con la colaboración de la escuela local de baile STUDIO 57.
“España ocupa o terceiro lugar en Europa con maior prevalencia de sobrepeso, e os problemas de saúde mental entre os máis novos disparáronse nos últimos anos”, explicó el alcalde, Alejandro Lorenzo, “Ante esta realidade, queremos ofrecer unha alternativa que os axude a sentirse mellor tanto por dentro como por fóra. E a danza é unha ferramenta perfecta para iso”.
En el mismo sentido se expresó la concejala de Educación, Carolina González. “O baile ten un gran poder, non só para divertirnos, senón tamén para axudarnos a sentirnos ben e canalizar as nosas emocións. A través da danza, os nenos poden liberar enerxía, reducir o estrés e, o máis importante, mellorar o seu benestar emocional”, apuntó.
Durante estas jornadas, cerca de 2.000 alumnos participan en talleres de baile de diferentes disciplinas, donde pueden expresarse, aprender a trabajar en equipo y liberar tensiones acumuladas de la rutina escolar. “O movemento non só axuda a mellorar a condición física, senón que tamén favorece a concentración, o control emocional e o desenvolvemento social dos nenos e nenas”, explicó el regidor, quien participó de la actividad junto con los usuarios de Aceesca. Además, se incluyen música y danzas de diferentes culturas, promoviendo el respeto y la interculturalidad.
La propuesta de “Danzando na Escola” está pensada para que todos los estudiantes puedan disfrutar de una forma de ejercicio que, además de ser divertida, les ayude a afrontar las demandas diarias de la escuela con más energía y optimismo.