Tras el deterioro progresivo de los servicios sanitarios de atención primaria en el municipio, el Concello de O Rosal convoca a todo el asociacionismo, partidos políticos, sindicatos, personal sanitario, Comunidades de Montes, Comunidades de Aguas y vecindario en general a participar este viernes, a las 20:00 horas en los bajos de la Casa Consistorial, a la creación de una Plataforma en Defensa de la Sanidad Pública, que tenga como objetivos “denunciar as carencias de atención primaria e reivindicar os servizos sanitarios que nos corresponden”.

La constitución de esta plataforma fue aprobada en pleno por unanimidad el pasado mes de octubre. Con ella se busca “facerlle fronte á situación na que se atopa a sanidade pública no Concello do Rosal que, se ben non é o único concello da comarca afectado, si é un dos municipios no que os problemas teñen unha incidencia maior, coa peor ratio en termos de usuarios e usuarias por persoal sanitario e cunha precarización xeralizada que se acentúa canto máis nos achegamos a zonas rurais”, como destaca la alcaldesa Ánxela Fernández.

Esta plataforma en Defensa de la Sanidad Pública, que ya está funcionando en otras comarcas, busca integrar a toda la sociedad en la búsqueda de ponerle freno a los recortes en los servicios de la sanidad pública, algo que “está poñendo en perigo a vida das persoas. A sanidade, igual que a educación ou o transporte público, deben ser cuestións transversais”.