El Concello de O Rosal estrena imagen corporativa. La alcaldesa, Ánxela Fernández, presentó esta mañana en la Praza do Calvario el nuevo logotipo que servirá de imagen municipal, “unha imaxe actualizada, contemporánea, que recolle á perfección o que somos como pobo, unha imaxe de pasado, de presente e de futuro para o Rosal”. De este modo, en este nuevo logo, diseñado por Era Comunicación, están representados conceptualmente los trazos más característicos del municipio: su valor patrimonial, la naturaleza y su vinculación con el agua.

El resultado es una imagen que incluye un color ambiguo entre azul y verde que simboliza esa fusión de agua y naturaleza que se da en O Rosal, con unas ‘O’ que recogen las muelas de los molinos; con dos ondas que representan las olas de los ríos que bañan el municipio, como el Miño, O Carballas con el puente del Tamuxe y el del océano Atlántico, en la zona de costa; y con un tono verdoso que recoge la importante vegetación de los montes y del ámbito agrícola. Todo isto constrúe graficamente unha identidade propia que reflicte de xeito fiel a identidade en todos eses ámbitos que definen o que somos como pobo, a nosa historia e a nosa orixe”, destacó la regidora.

Vivimos tempos de pandemia que fixeron que procesos que xa estaban integrados socialmente como a dixitalización colleron máis peso e que fixeron que nos deramos conta de que era necesario actualizarnos. E nese proceso de modernización era fundamental ter unha imaxe actual, transversal á realidade que vivimos e aplicable a todos os ámbitos do Concello, dende as relacións institucionais ata a sinalética ou os rótulos da flota municipal”, explicó Fernández.

El Concello comenzó el proceso invitando a 8 estudios del en torno y de la provincia a presentar sus trabajos de manera anónima a un tribunal compuesto por la propia alcaldesa; por Elena Dahlgren, profesora de plástica del CPI Manuel Suárez Marquier; Ángel, muy vinculado al tejido asociativo  rosaleiro y  apasionado del diseño; Laura, diseñadora rosaleira, y por personal municipal. “Coa súa colaboración e coa implicación da xente nova do Rosal conseguiuse que todos eses pequenos matices que nos representan quedaran reflectidos na imaxe”. La regidora quiso agradecer el trabajo de la empresa diseñadora, no sólo por la creación del nuevo logo, sino también “pola súa implicación persoal buscando na orixe do que somos para sacar á luz unha nova identidade”.

La alcaldesa también quiso agradecer el trabajo del alumnado de 4º de la ESO del CPI Manuel Suárez Marquier, que trabajaron en la co-creación de esta nueva imagen corporativa y que fueron los responsables de la elaboración de nuevos pictogramas adaptados a la nueva imagen corporativa para ir aplicando a la diferente señalética del municipio. “Moitas grazas por deixarnos poñer un pedaciño de nós neste logo. Sentímonos moi orgullosos de participar nun feito tan importante, de algo que vai perdurar no tempo, sobre todo nun ano no que a covid impediunos facer moitas cousas”, aseguró Noa, en representación del resto del alumnado participante.

La alcaldesa quiso agradecer su implicación a todas las personas que aportaron su grano de arena en este proceso de creación de esta nueva imagen corporativa con la que “seguimos construíndo todos xuntos e xuntas”.