O Rosal se prepara ya para un verano lleno de cultura. El Concello apostó este año por una completa programación al aire libre con 30 actividades para todos los públicos con las que se recorrerán diferentes barrios. “Queremos achegar a oferta cultural a todos os veciños, para desfruten dun verán de lecer variado, de calidade e seguro. Serán 22 xornadas de actuacións durante os meses de xullo e agosto que nos devolverán o gusto pola cultura nunha época tan complicada”, destaca la alcaldesa de O Rosal, Ánxela Fernández Callís.

Desde el Concello se agradece la colaboración de la Agrupación Musical de O Rosal, que volverá a subir a los escenarios este verano con la segunda edición de su O Rosal Cámara Fest, que llenará las parroquias de música con su ciclo de conciertos de grupos de cámara, “un formato que chegou na pandemia para quedarse e darlle unha nova vitalidade ás nosas rúas e á propia agrupación”, destacó el concejal de Cultura, Carlos Villanueva.

Para garantizar la salud de todos, las actividades contarán con un aforo limitado y con todas las medidas de prevención marcadas por las autoridades sanitarias.

Programación