A causa de las malas condiciones meteorológicas provocadas por la borrasca Karlotta, el Concello do Rosal retrasa para el día 25 de febrero el desfile de Carnaval previsto para este domingo.
El tradicional desfile, en el que participarán cerca de una veintena de comparsas, carrozas, grupos y disfraces individuales juvenil-adulto, mantendrá su horario y recorrido. Saldrá a las 11.00 horas y recorrerá la calle Xulio Sesto, desde la Rotonda da Feria y la calle Ramón Franco hasta el cruce con A Lomba.
“Queremos que todas e todos podamos desfrutar do entroido coa ledicia propia destas datas, por iso decidimos mover o desfile a unha nova data no que as condicións meteorolóxicas o permitan”, explicó la alcaldesa, Ánxela Fernández Callís. La regidora animó a todo el vecindario a disfrutar del desfile el día 25 pero también a disfrutar desde esta mismo fin de semana de la fiesta en los barrios con tradición más carnavalesca de O Rosal, Fornelos y Novás, “cunha veciñanza implicada e unhas comisións de festas que traballan arreo e ás que queremos agradecer un ano máis o seu esforzo e dedicación”.