La Plaza de O Seixo y el Concello de Tomiño.
RUBENS // La Plaza de O Seixo y el Concello de Tomiño.

En un comunicado enviado a los medios, Comisiones Obreras critica al concejal de personal y al Gobierno municipal de Tomiño por presentar en el pleno del pasado 20 de abril una RTP diferente a la negociada con la parte sindical en el 2016.

El comité asegura que “se incumpriu o acordo asinado e introducindo con noturnidade e moita “puntería” cambios que afectan sustancialmente as condicións de traballo de determinadas traballadoras, casualmente mulleres, a quen se lle degrada a categoría profesional. Traballadoras cualificadas e capacitadas que accederon os seus postos a través de procesos de selección”.

CC.OO. hace responsable de la situación al concejal de personal Xose Lois Vázquez Calvo y piden su dimisión o cese inmediato “enganou e ocultou con noturnidade  a parte sindical o cambio realizado, pero é todo o equipo de goberno quen isto consinte. Esixímos da alcaldía que convoque a Mesa Xeral de Negociación hoxe mesmo para explicar e reparar este engano e que envie a Mesa de Negociación un interlocutor válido, non un “mozo dos recados” exponen en el comunicado.