ALFREDO // Playa América (Archivo)

Podemos Nigrán reprueba la instalación de cámaras por parte de la Diputación en Praia America. La formación política solicitará información a la Delegación del Gobierno y a la Agencia Española de Datos para conocer si dichas cámaras incumplen la legalidad.

Desde Podemos Nigrán exponen que, según lo establecido en la Ley Orgánica 4/1997 “La captación de imágenes de la vía pública de personas identificadas o identificables y fuera de un ámbito estrictamente personal o doméstico se encuentra reservada, con carácter exclusivo, a las Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado con fines de videovigilancia«. «O principal obxectivo da instalación destas cámaras é controlar o aforo da devandita praia, polo que se nas imaxes solicitadas fose posible a identificación das persoas poderíase estar a vulnerar o Regulamento Xeral de Protección de Datos”, señalan.

La portavoz del Círculo de Nigrán, Lucía Chamorro, considera que «tanto a Deputación como o Concello antes de aplicar tecnoloxía para xestionar espazos públicos deberían aplicar a responsabilidade política. Estamos a ver como no noso municipio existen carencias en ámbitos competenciais das dúas administracións, como se están dando na recollida e tratamento de residuos; na limpeza viaria ou na pavimentación de vías urbanas».

Alejandro Días, responsable de medioambiente y animalismos de la agrupación expone, «consideramos que o investimento público destinado ás nosas praias debería ser para a preservación do noso litoral e os recursos hídricos, estamos nun momento no que a protección ambiental é una cuestión prioritaria«.