El Concello de Nigrán dispondrá a lo largo de 2023 de un hotel de 45 habitaciones y de primera categoría en Porto do Molle, el único en esta ubicación. Así, actualmente se está tramitando la licencia de la empresa de Nigrán Worpint S.L. para construir esta infraestructura de cuatro plantas sobre rasante en una parcela de 3.048 m² en la calle de As Pontes, al lado del Centro de Negocios. Como servicios complementarios ofrecerá piscina, garaje, restaurante y zona verdes de esparcimiento. 

“É unha moi boa nova para Nigrán gañar prazas hoteleiras porque existe unha clara necesidade ao respecto. Neste caso, hai gran demanda por parte dos negocios e, pola súa situación estratéxica, atraerá a moitos turistas”, defiende el alcalde, Juan González, quien subraya que “nos últimos anos tamén se instalou o Val Convention no centro de Nigrán con gran éxito ante o tirón que ten a localidade desde o punto de vista turístico e empresarial”, prueba de ello es que la promotora es Worpint, firma del sector naval que tiene su sede en el parque empresarial Porto do Molle. “Nigrán gañará un servizo máis moi necesario para xerar riqueza en todo o municipio, porque significará visitantes que se quedan aquí e non noutra na localidade. O persoal que se despraza por negocios a Nigrán ou por turismo moitas veces ten que ir a outras localidades por non ter habitacións dispoñibles”, explica.

El proyecto de los arquitectos Rogelio Pérez y Antonio Ameijeiras plantea un edificio aislado de cuatro plantas sobre rasante y una planta baja donde se encontraría el garaje con 41 plazas, una zona para bicicletas y servicios privados como lavandería, almacén o cuarto de instalaciones de aerotermia (energía renovable empleada para la climatización sostenible).

Por su parte, en el primer piso se ubicará el restaurante y el salón social, destinándose los tres otros pisos a las habitaciones (constando de una suite con terraza en cada uno). En la cubierta se encuentra la zona de piscina con un vaso de 33,5 m² y maquinaria. En la parcela, el 20 % (un total de 644 m²) se destina la zona verde.

Nesta caso concreto, Porto do Molle é unha área comercial e empresarial situada nunha contorna privilexiada desde o punto de vista paisaxístico e urbanístico. É un referente en toda España en termos de sostibilidade ambiental, deseño urbano e modernidade, un lugar con atractivos como a senda peonil do río Muíños que finaliza en Praia América, polo que este hotel realmente dará servizo á viaxeiros vinculados ao parque e tamén a turistas que desexan gozar das vacacións en Nigrán”, considera el regidor.