O Porriño acogerá mañana viernes el regreso de uno de los eventos musicales más demandado, el “Louro Valley Festival”. El evento vuelve tras siete años y lo hace con un cartel de lujo: Maikel Delacalle, Groove Amigos, Traffic House, Khris Guez, Pitty, Diego Mariño y Samu Pexe.

El alcalde, Alejandro Lorenzo, presidió hoy la presentación oficial del evento en un acto que contó con la presencia de la Directora Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, Cristina Pichel, los concejales Bienvenido Estévez y Carolina González, y los DJs André Vázquez, de Groove Amigos y Khris Guez.

“Retomar este evento despois de sete anos é algo que me emociona, xa que nace da ilusión e da iniciativa de artistas locais de primeiro nivel que apostan por facer no seu pobo un evento á altura dos mellores”, explicó el alcalde, “a mocidade e a veciñanza en xeral do Porriño merecen alternativas de ocio de calidade”.

En el mismo sentido se expresó André Vázquez, de Groove Amigos y uno de los impulsores del festival que agradeció el “respaldo do Concello do Porriño, que sempre apoia con especial agarimo estas iniciativas para que a xuventude do Porriño teña no seu pobo actuacións deste nivel que normalmente só se organizan en grandes ciudades” y también la disposición de la Xunta de Galicia, y en concreto de la Dirección Xeral de Xuventude que patrocina el evento, por “promover festivais como o Louro Valley e tender a man sempre para ofrecer o mellor”. “É un verdadeiro pracer estar aquí hoxe tras sete anos”, concluyó André.

Por su parte, la Directora Xeral de Juventude, agradeció al alcalde que “tivese a ben facernos esta proposta que está pensada de xeito moi directo para que a mocidade poida ter unha alternativa cultural e de ocio no marco das súas festas e que ademais permite establecer dinámicas de amizade e compañeirismo que compre retomar tras a pandemia”.

El regidor, concluyó agradeciendo a la Xunta de Galicia su colaboración ya que “sen eles non sería posible” e aos representantes do evento a “súa profesionalidade e empuxe”. “Só resta convidarvos a todos e todas a disfrutar do regreso do festival e decir ben alto: Longa vida ao Louro Valley e Longa vida ás Festas do Cristo”.

El evento se celebrará este viernes 23 de septiembre en el exterior del Pabellón Municipal y la entrada es gratuita. Las puertas se abrirán a las 23:30 horas.