Los horarios actuales del Nigránbus «non están a cubrir as necesidades dos veciños de Nigrán». Esta prestación consta de seis viajes diarios, «pero o tempo de espera entre o servizo de ida e volta pode a chegar a ser de catro horas, o que provoca que as persoas usuarias teñan que buscar outros medios para regresar aos seus puntos de partida, ou opten por non utilizar o transporte interparroquial», aseguran desde Somos Nigrán.

Con el objetivo de adaptarse a las peticiones vecinales, Somos Nigrán insta al Gobierno Local a la ampliación de horarios y la contratación de un conductor más. De este modo se podría ampliar a ocho los seis viajes actuales, repartidos en dos turnos de mañana y tarde.

«Cremos que de pouco vale instaurar un servizo, se non se logra que sexa eficaz. Recibimos queixas de veciñas e veciños que cren moi necesario este transporte, pero que non o utilizan asiduamente por mor de que a organización horaria é incompatible coas actividades cotiás», manifiesta Óscar López, responsable de movilidad de Somos Nigrán.