Teatro do Ar prepara una obra especial. Durante la última semana del confinamiento comenzó a recoger historias de distintas personas. Ahora, después de recolectar varias, el director del grupo, Pedro Rodríguez, comenzará a escribir una obra de teatro con “ideas de moigtos balcóns”. De esta manera “os sentimentos que nos invaden e as imaxes que aparecen na nosa imaxinación durante estes días poderán facerse un ben artístico de todos e de todas”, explica.

El objetivo del grupo de Nigrán es presentar esta nueva obra de teatro cuando los escenarios vuelvan a abrir sus cortinas. “Aínda non sabemos cando volveremos, pero esta mesma semana comezarei a traballar no guión para rematalo o antes posible”, explica el director, queien afirma que se termina antes de que finalice el confinamiento podrá compartirlo online para que las personas que participaron dando ideas lo puedan leer y distraerse del encierro que nos tocó vivir.

“Este guion vai a ser un reto”, explica Pedro. El grupo recibió cerca de 20 ideas de varias personas y muy distintas entre sí. “Hainas por suposto dos malos e tamén bos momentos que vivimos durante este confinamento, pero tamén hai xente que pediu historias de vaqueiros, de narcotraficantes… En fin, hai de todo”, destaca. La escritura puede que sea difícil, pero en el grupo están felices de poder “dar voz a estes momentos con teatro”.