La Feira de Cultivos do Baixo Miño se prepara para celebrar sus 20 años de historia con una edición especial que volverá a convertir a Goián en el gran escaparate del sector del viveirismo gallego. 

Organizada por la Asociación de Cultivos do Baixo Miño (acuBam) y por el Concello de Tomiño, del 9 a 11 de mayo ,a Praza Pintor Antonio Fernández acogerá una nueva edición de un evento lleno de vida y color, con expositores, charlas, talleres, conciertos y una completa programación para público profesional y general.

Para la alcaldesa de Tomiño, Sandra González, “non hai mellor maneira de celebrar estas dúas décadas de traxectoria que cunha feira que reflicta o dinamismo e o potencial do sector. Este 20 aniversario é un fito que queremos compartir coa veciñanza e co tecido produtivo, consolidando esta feira como un referente en Galicia”.

Tras dos ediciones con este modelo renovado, la Feira de Cultivos do Baixo Miño mantiene su apuesta por el formato al aire libre, brindando un espacio idóneo para el encuentro entre profesionales, expositores y público. Como destacó el presidente de acuBam, Francisco Campo, “a edición do ano pasado demostrou unha vez máis que o aire libre é un gran escenario para esta feira, xa que nos permite sacar o sector á rúa e facelo dun xeito diferente, orixinal e versátil. Cada ano o éxito da feira é maior e queremos seguir nesta liña”. 

Uno de los grandes atractivos de este 20 aniversario de la feria será la amplia oferta de talleres, un formato que triunfó en las ediciones anteriores y que este año crece para satisfacer la demanda del público. Unos talleres que formarán parte de la amplia programación de actividades que volverá a convertir a Tomiño en un referente del sector de la planta, fruta, flor, huerta y suministros.