Tomiño contrata temporalmente a 30 personas en situación de desempleo

El Concello de Tomiño contrató a 30 personas para desempeñar diferentes ocupaciones municipales. 

La selección se hizo entre personas en situación de desempleo y que o bien no percibían prestación o bien percibían prestaciones sociales destinadas a garantizar los recursos económicos de subsistencia como RISGA, RAI o PREPARA.

El contrato será de dos meses y comenzarán el próximo 1 de noviembre. Las personas contratadas ocuparán labores varias como xardinería la que irán destinadas doce trabajadores en calidad de peones de horticultura y un tractorista manipulador agrícola. Para labores de albañería y construcción, son empleados nueve trabajadores repartidos en peones de construcción, albañiles oficiales de 1ª y de 2ª y pintores. Ademáis, se procedió a contratar la dos carpinteros y dos electricistas (instalador electricista oficial 2ª y ayudante). Para oficinas, los puestos a ocupar son los de empleado administrativo y lo de técnico administrativo.

Estas contrataciones son beneficiarias del II Plan de conservación e funcionamento de bens e servizos municipais 2015 por el cual la Deputación de Pontevedra concede 58.390,80 euros al Concello de Tomiño para contratar la personas despedidas por un período de dos meses.

La alcaldesa de Tomiño, Sandra González, declaró que,  “o Concello verá incrementada a súa plantilla de xeito temporal reforzándose con novo persoal servizos de mantemento que permitirán por a punto non só as limpezas de camiños senón tamén levar a cabo pequenas obras de carpinteiría e albanería. A importancia deste tipo de contratacións xa que o Concello conta cunha reducida plantilla de persoal fixo para poder cumplir satisfactoriamente os traballos de mantemento que nos corresponden como administración pública”.