El gobierno local de Tomiño exigirá a la Xunta de Galicia que, de manera urgente, ponga solución al problema de falta de médico en el consultorio de Goián.

“A postura do goberno local, clara e contundente, é que esiximos que de forma inmediata se repoña o médico de Goián, xa que os únicos responsables desta situación son o PP e a Xunta, que fan o mesmo cada verán”, destaca la alcaldesa Sandra González, refiriéndose a la política de recortes llevada a cabo en la Sanidade Pública, y la costumbre de asimilar el personal de pequeños consultorios a los centros de salud, motivada por la falta de sustitutos.

El ejecutivo de Tomiño dice basta ya a los recortes en temas de sanidad. “Que se deixen de dar voltas, se non, nos van ter en fronte claramente”, advierte la regidora, quien espera contar con el apoyo del resto de la corporación en este tema.

González afirma que la Xunta de Galicia debería defender una sanidad pública sin recortes, con contratos y salarios dignos, sin privatizaciones y con estabilidad. “O que non se pode é saír aplaudir ás 8 da tarde durante tres meses, e logo castigar ao persoal con contratos precarios e recortes, e por riba, pretender calalo cun cheque ignominioso de 250 euros”, afirma.