Última semana para anotarse en la campaña de Navidad de promoción del comercio local que realiza cada año el Concello de Nigrán junto a la asociación de empresarios Ovalmi.

Con el objetivo de buscar nuevos negocios protagonistas, los interesados (sean o no socios de Ovalmi) disponen hasta el 24 de noviembre para inscribirse a través de un formulario web o directamente en Campaña Nadal. El fin es darle continuidad al lema ‘#VivoEnNigránComproEnNigrán’ y #EuSonDeMercarEnNigrán empleando nuevamente los rostros de conocidos comerciantes de la localidad como reclamo. En esta ocasión, se buscan comercios que nunca habían participado en este tipo de campañas y solo se admitirán “repetidores” si no se alcanza el mínimo suficiente.

A campaña de Nadal de promoción do comercio local é xa unha tradición do Concello de Nigrán que arrancamos nos pero que agora nos reclaman cada ano os comerciantes porque funciona moi ben nunhas datas de moitas compras. Serve tamén para conciencienciar á cidadanía da responsabilidade individual de cada un de nos á hora de consumir e dá continuidade ao noso traballo ao respecto”, defiende el alcalde, Juan González, quien considera que “o mellor reclamo é porlle cara aos nosos comerciantes”, por lo que el Concello sigue apostando por este tipo de campaña personalista.

La iniciativa municipal comprende diferentes aspectos que se irán anunciando conforme se acerque la fecha, pero volverá a incluir vallas, cartalería, difusión en redes… “Agora estamos na fase de encontrar novos comerciantes dispostos a posar para poder levala adiante, nos gustaría que, a través deles, unha vez máis, todos se sintan representados”, finaliza González, quien agradece la colaboración de Ovalmi.