Sube la bombona de butano
ALFREDO

El Concello de Nigrán alerta de una estafa en la que un individuo de mediana edad y que se presenta como edil del gobierno local, está pidiendo dinero en nombre del propio alcalde, para sufragar bombonas de butano para las familias en situación de vulnerabilidad del municipio.

La Policía Local de Nigrán tiene constancia de una estafa de 40€ a una persona mayor y, junto con el Puesto Principal de la Guardia Civil de Baiona, mantienen abiertas diligencias por hechos prácticamente idénticos también en este municipio vecino.

O Concello de Nigrán e o seu goberno nin pide nin pedirá nunca cartos á veciñanza baixo ningún pretexto ni por ningún medio, polo que recomendamos que se denuncie ante o Posto Principal da Guardia Civil en Baiona calquera acción deste tipo”, advierte el regidor, Juan González, ante la sospecha de que pueda haber más personas estafadas. “Toda axuda se canaliza a través dos Servizos Sociais, non confiemos xamais en alguén que pida cartos ou donacións empregando para elo o nome do Concello ou o seu goberno”, insiste.