Carmen Sanjuán Román nació el 8 de septiembre de 1923 en A Mámoa y tuvo tres hijos, José, Daniel y Vicente (Tito). Durante muchos años estuvo al frente con su hijo Tito del kiosko «Tito» en Priegue.
Recuerda cuándo era niña lo duro que fue la Guerra Civil con todos los probllemas que había en A Mámoa. «Eu era moi medosa e miña irmán maior era que me protexía. Tiven tres fillos que criar e traballei moito para sacalos adiante. Fun a escola en Rouxo, onde era casa de Manuel Alonso «o muiñeiro» que fora un bo Alcalde e unha mellor persoa. A mestra me tiña moito aprecio porque era boa estudiante. Íbamos andando a todos lados, non había luz e os camiños eran estreitos e cheos de lama de terra. A vida era moi diferente ao que hai agora pero saímos adiante«.
Celebró el cumpleaños en la residencia de mayores «Siempre Cuidándote» de Tomiño acompañado de su hijo (Tito), su neita (Belén) su bisnieta (Antía «a nena»), su sobrina, la nuera (mujer de Daniel su hijo que murió) y el Alcalde de Nigrán, Juan González.