La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda, junto con el resto de las plataformas del área Sanitaria de Vigo, se suma a la manifestación convocada por la Xunta de Personal de esa área ante el peligro a que está sometida la atención primaria por la falta de personal y medios.

“A atención Sanitaria na Guarda durante o verán, e tamén nesta quincena, é un exemplo claro do que está pasando en toda a área sanitaria e no conxunto do país. A Consellaría de Sanidade da Xunta de Galiza sigue sen cubrir as vacacións e as baixas do persoal sanitario. Por mor desta situación a día de hoxe temos tres médicos dos oito que nos corresponden”, afirman desde Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda.

Estos son motivos “de peso” más que suficientes para “sumarnos a esta manifestación” que se celebrará el jueves 30 de septiembre a las 20:00 horas desde el PAC de Vigo en la calle Pizarro.

Desde la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Guarda pondrán a disposición de quien quiera asistir a esta manifestación transporte público para desplazarse a Vigo.  Todos aquellos que lo deseen, pueden anotarse en el teléfono 986 610 465.