Alejandro Lorenzo

El gobierno municipal de O Porriño, que preside Alejandro Lorenzo, llevará en las próximas semanas a pleno su propuesta de presupuesto para lo que resta de año.

Las cuentas que se presentan para finalizar el ejercicio 2023 ascienden a la cantidad de 19M€, incluyendo de forma equilibrada la totalidad de los ingresos y gastos previstos y respetando el objetivo de estabilidad presupuestaria.

“É unha planificación económica ambiciosa, cun marcado carácter expansivo, xa que experimenta un crecemento dun 36,23% respecto do orzamento vixente, prorrogado de 2018, sendo o máis elevado da historia deste concello ao superar en 5 M de euros ao anterior”, explicó el regidor, y matizó que “pero, sobre todo, trátase dun orzamento real froito dunha análise exhaustiva das necesidades primordiais do Concello, da xestión eficiente dos recursos públicos e elaborado con prudencia, rigor e pensando nun achegamento á cidadanía para dar unha resposta áxil e inmediata ás súas demandas máis urxentes”.

El regidor apuntó que la propuesta que se llevará a pleno está hecha a medida para regularizar en lo que resta de ejercicio la situación económica en la que se encontraba el Concello, «unha situación orzamentaria insostible, que provocou ter que iniciar o ano con expedientes de modificación orzamentaria. É un orzamento de transición, que nos vai permitir poder encarar os seguintes partindo dunha situación administrativa regulada e dunhas contas saneadas. Por iso, lonxe de rematar a tarefa con este documento, estamos a traballar xa no do 2024, no que poder dar cabida a cada unha das demandas da sociedade porriñesa”.

Ejes fundamentales de actuación: servicios básicos y programas de contenido social

El nuevo presupuesto se centra en garantizar la prestación de la totalidad de los servicios básicos, así como de los programas de contenido social: promoción y bienestar social, ayuda en el hogar, gasto en educación, fomento de empleo, carencia energética, promoción del deporte de base, desarrollo cultural, etc., aumentando con carácter general todas políticas de gasto.

La línea principal de trabajo marcada por el ejecutivo para la planificación de los ingresos fue la de «manter a carga impositiva municipal para este ano, o que supón un pequeno e necesario aforro para os petos da veciñanza. Para facelo posible, destinarase remanente para levar a cabo as inversións necesarias. No tocante aos gastos céntrase na dotación necesaria para atender aos compromisos adquiridos co persoal, proveedores e novas contratacións, destacando o incremento substancial da prestación de servizos a toda a comunidade, de maneira regulada e legal», indica el regidor.

Alejandro Lorenzo resalta el compromiso del gobierno por mantener y reforzar los servicios sociales y mejorar los servicios municipales «consignando no orzamento a tal fin a maior porcentaxe de gasto, con 2 M de euros destinados a asistencia social».