El Partido Popular de Tui ha denunciado con contundencia la decisión del Gobierno local de ejecutar la reforma de las piscinas municipales precisamente durante los meses de verano, «deixando á veciñanza sen o seu principal espazo de lecer nun momento clave do ano».
“É absolutamente inaceptable que o Concello non fose quen de reorganizar os prazos e evitar este peche en plena tempada estival”, lamentó el portavoz del PP, Nico Montes. “Esta falta de planificación afecta dunha maneira contundente aos cativos, xa que durante os diversos campus de verán que se celebran na nosa cidade non poderán desfrutar das piscinas.”
El grupo popular recuerda que esta no es la primera vez que el Gobierno local demuestra un total desconocimiento de los ciclos comerciales y sociales de la ciudad. Desde el PP también critican la obsesión del Gobierno local por encajar las obras siempre en los peores momentos. “Fixeron obras no Mercado en plena campaña de Nadal, levantaron a Corredoira durante as festas de San Telmo, e agora deciden pechar as piscinas no verán. Parece que o fan adrede, ou que non lles importa absolutamente nada a vida dos cidadáns”, aseguró Montes.
Desde el PP de Tui insisten en que un Gobierno serio y con capacidad de gestión habría esperado a septiembre para iniciar unas obras con un plazo de ejecución de ocho meses, sin interferir en la temporada alta.
Montes añadió que “non se pode gobernar a base de parches e improvisacións. Cada erro deste tipo ten consecuencias reais para a cidadanía, para os negocios, para a imaxe de Tui como destino de verán. E este goberno parece vivir completamente á marxe da realidade, xa que sempre se escolle a opción máis lesiva para os veciños”, concluye.