ALFREDO // Paco Ferreira

El alcalde de Gondomar, Paco Ferreira, critica la visita que la líder del PP gondomareño, Paula Bouzós, realizó a San Caetano la pasada semana. El alcalde considera que en la visita unicamente «se trataron temas xa solucionados, e non precisamente pola xestión da Xunta«.

Ferreira critica que la reunión de Bouzós con el Conselleiro de Economía e Industria «non ten máis obxectivo que buscar a foto«, porque en ella «non se achegou información nova sobre o noso municipio e simplemente trasladáronse obviedades sobre asuntos que en Gondomar avanzaron grazas ao goberno local e non á intervención do executivo galego«.

El alcalde opinó también sobre los temas tratados en la reunión, como la posible instalación de un parque eólico en Gondomar, cuyo fracaso atribuye a propio gobierno local. Se pregunta, además, por las partidas económicas prometidas por la Xunta a los empresarios del Polígono da Pasaxe en campaña electoral, de las que todavía no hay noticias.

Por último, Ferreira recuerda que su gobierno solicitó en varias ocasiones reuniones con el Conselleiro y con el presidente de la Xunta sin obtener respuesta.

«A señora Bouzós debería aproveitar as viaxes a San Caetano para expoñer necesidades e demandas de Gondomar«, señala el alcalde. Y añade: «Seguirei insistindo en ser recibido polo presidente da Xunta e reclamando o apoio económico necesario para os empresarios do noso municipio, verdadeiros xeradores de emprego na nosa comarca«.